jueves, 21 de mayo de 2009

10 Cosas que odio de Ti

10 Cosas que odio de Ti

Odio cómo me hablas y tu forma de conducir
odio tu corte de cabello y lo que llegué a sentir
odio tus espantosas botas y que me conozcas bien
te odio hasta vomitar, qué bien va a rimar...

Odio...odio que sepas pensar y que me hagas reír
odio que me hagas sufrir y odio que me hagas llorar
odio tanto estar sola, que no hayas llamado aún
pero más odio que no te pueda odiar
y aunque estés tan loco, ni siquiera un poco lo he de intentar...



---------------------------------------------------------------------

10 Things I hate about you


I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick It even makes me rhyme.
I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh even worse when you make me cry.
I hate it that you're not around
And the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you not even close, not even a little bit, not any at all...



-----------------------------------------------------------------